Inspirational

Νέα Αρχή… Για ‘σένα, για ‘μένα, για όλους μας!

Πολλοί θα αναρωτιέστε γιατί γράφω αυτό το blog. Ναι, όπως ανέφερα στη σελίδα “About me” , έχω δημιουργήσει αυτό το blog στα πλαίσια ενός μαθήματος στο Πανεπιστήμιο Κύπρου. Παρόλα αυτά, το θέμα δεν είναι τυχαίο. Προσωπική Ανάπτυξη…  Κάτι το οποίο πριν λίγα χρόνια δεν γνώριζα ότι θα με βοηθούσε τόσο πολύ στη ζωή μου. Και να πως έγινε…

Όπως σας είπα, σπουδάζω εκπαιδευτικός. Παρόλα αυτά, παράλληλα με τις σπουδές μου ξεκίνησα κάτι καινούριο στο οποίο περιλαμβάνονταν κάποια σεμινάρια προσωπικής ανάπτυξης. Μέσα από τα όσα άκουγα, κατάλαβα πως ο κόσμος γύρω μου με επηρέαζε πολύ, με έριχνε. Άρχισα να χάνω τη Χριστιάνα που ήξερα. Τότε σκέφτηκα: «Πώς μπορεί ένας εκπαιδευτικός που δεν τα βρίσκει με τον ίδιο του τον εαυτό, να τα βρεί με τα παιδιά που έχει μπροστά του και περιμένουν κάτι από αυτόν;»  Θεώρησα χρέος μου (ως εκπαιδευτικός) να βελτιώσω τον εαυτό μου! Έτσι, το περασμένο Καλοκαίρι, άρχισα να διαβάζω βιβλία και να παρακολουθώ τα σεμινάρια με περισσότερο ζήλο. Και έγινε η αλλαγή… Κάτι άρχισε να αλλάζει μέσα μου, κάτι που άρχιζε να πιστεύει περισσότερο στη Χριστιάνα και να βλέπει τον κόσμο με άλλο  μάτι.  Κατάλαβα ότι δεν πρέπει να περιμένω από τους άλλους να αλλάξουν απέναντί μου. Εγώ έπρεπε να αλλάξω. Εγώ έπρεπε (και πρέπει) να κάνω την αλλαγή στη ζωή μου.

Ο Leo Buscaglia (1924 – 1998), με το βιβλίο του «Να ζεις, ν’ αγαπάς και να μαθαίνεις», ήταν ένας από τους ανθρώπους που με ενέπνευσαν. Αυτός ο άνθρωπος, λάτρευε ακόμα και τα φύλλα που έπεφταν κάτω από τα δέντρα. Απολάμβανε τις πιο μικρές χαρές της ζωής. Με δίδαξε ότι το πιο εύκολο πράγμα για ’μένα είναι να είμαι ο εαυτός μου και να αποδέχομαι αυτό που είμαι. Μου έμαθε πως όταν βλέπω κάτι όμορφο στον άλλο, είναι καθήκον μου να του το αναφέρω (κάτι το οποίο ντρεπόμουν να κάνω παλιά). Ήταν πραγματικός δάσκαλος για ’μένα και τη ψυχή μου.  Εκτός από τα βιβλία που διάβαζα, σεμινάρια τα οποία παρακολούθησα με βοήθησαν να βελτιώσω τον εαυτό μου. Ένα από αυτά, ήταν το σεμινάριο του Αχιλλέα Αχιλλέως «New year, new me», που ανέφερα στο άρθρο μου «Στόχοι και θέληση… Το κλεδί της επιτυχίας!!!». Αυτά τα σεμινάρια, με βοήθησαν να στοχοθετώ, να αφήνω πίσω όλους τους φόβους μου και να πηγαίνω μπροστά, διότι: «Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving» (Albert Einstein, 1879 – 1955).

Έτσι λοιπόν, έφτασα να γράφω σε αυτό το blog, θέλοντας να μοιραστώ όσα έμαθα με όλο τον κόσμο, ούτως ώστε να βοηθήσω όσους περισσότερους μπορώ να βελτιώσουν την ποιότητα της ζωής τους (αφού κι ο Buscaglia (1924 – 1998) λέει πως πρέπει να θέλουμε να μάθουμε κάτι και γινόμαστε κάτι ούτως ώστε να το μοιραστούμε με τους άλλους). Ας ελπίσουμε ότι δε θα σας απογοητεύσω. Και να θυμάστε πάντοτε: «Love yourself, accept yourself, forgive yourself and be good to yourself, because without you the rest of us are without a source of many wonderful things.» (Buscaglia, 1924 – 1998). Απολαύστε μία από τις ομιλίες του Leo Buscaglia (1924 – 1998) πιο κάτω. Θα σας εμπνεύσει, πιστέψτε με!

https://www.youtube.com/watch?v=mREX7xPJrzw

Πηγές:

Buscaglia, L. (1988). Να ζεις, να αγαπάς και να μαθαίνεις. (Μ. Λώμη, Μετάφ.). Αθήνα: Εκδόσεις Γλάρος. (Το πρωτότυπο έργο δημοσιεύτηκε το 1982).

Λογοτεχνικές Μικρογραφίες. Να ζεις ν’ αγαπάς και να μαθαίνεις – Leo Buscaglia (απόσπασμα). Retrieved on 23.2.2014 from:

http://logotexnikesmikrografies.blogspot.com/2012/12/leo-buscaglia.html

3 thoughts on “Νέα Αρχή… Για ‘σένα, για ‘μένα, για όλους μας!”

  1. Γεια σου Χριστιάνα. Περίμενα αυτό το άρθρο σου επειδή για κάποιο λόγο είχα αγωνία… Πραγματικά άξιζε η αναμονή! Η ιστορία σου είναι πάρα πολύ όμορφη, άγγιξες αρκετούς τομείς και μας έκανες να καταλάβουμε πως όταν θέλουμε τότε ΓΙΝΕΤΑΙ! Δεν είμαι εγώ η κατάλληλη για να σου πω αν είναι καλό ή οχι το συγκεκριμένο αρθρο αλλά δεν μπορώ να μην πω πως όταν κάνω blog δεν θα σε έχω για πρότυπο. Το βίντεο που έβαλες το γνωρίζω και εγώ και όταν είδα πως το έβαλες κατάλαβα πόσο πολύ αγαπάς την προσωπική ανάπτυξη. Στις μέρες μας σπανίζουν τέτοιοι άνθρωποι γι’αυτό και σου αξίζουν συγχαρητήρια. Καλή συνέχεια σε ότι και αν κάνεις μετα το πανεπιστήμιο και σε ευχαριστώ γι’αυτό το υπέροχο άρθρο.

    Like

    1. Γεια σου Μαρία. Σε ευχαριστώ που μου έδωσες την ιδέα (μέσα από το προηγούμενο σχόλιό σου) για να γράψω αυτό το άρθρο. Χαίρομαι που σου άρεσε. Πράγματι, αγαπώ πολύ την προσωπική ανάπτυξη διότι θεωρώ ότι αλλάζει ζωές! Ευχαριστώ πραγματικά για τα καλά σου λόγια. Μου δίνουν δύναμη να συνεχίσω. Καλή Συνέχεια και σε ‘σένα!

      Like

Leave a comment