Inspirational

2021 Καλωσόρισες!

2020

Μια χρονιά που πολλοί θέλουν να ξεχάσουν, να αφήσουν πίσω τους. Πράγματι, αυτή η χρονιά ήταν μια πρόκληση. Δοκιμάστηκαν οι αντοχές μας – οι ψυχολογικές κυρίως – η υπομονή μας…η αισιοδοξία μας. Ζήσαμε πρωτόγνωρες καταστάσεις, πράγματα για τα οποία μέχρι σήμερα δεν ακούσαμε ξανά ή που τα διαβάσαμε σε κάποιο βιβλίο ιστορίας (βλ. κέρφιου). Παρόλα αυτά, το 2020 μαζί με τις δυσκολίες, μας έδωσε και πολλά μαθήματα ζωής και κυρίως μας χάρισε χρόνο

Χρόνο να χαρούμε την οικογένειά μας.

Χρόνο να χαρούμε το σπίτι μας. Αυτό το σπίτι που όλου φτιάχναμε και που ποτέ δεν προλαβαίναμε να ζήσουμε.

Χρόνο να κάνουμε όλα αυτά που αγαπούμε και που οι γρήγοροι ρυθμοί της ζωής μας δεν μας άφηναν ούτε καν να τα σκεφτούμε.

Χρόνο να αναλογιστούμε τι θεωρούμε τελικά σημαντικό στη ζωή μας, τι μας γεμίζει, τι μας κάνει πραγματικά ευτυχισμένους.

Χρόνο να συνειδητοποιήσουμε ότι η υγεία είναι, τελικά, πράγματι το σημαντικότερο.

Χρόνο να εκτιμήσουμε όλους και όλα όσα έχουμε στη ζωή μας και που κάποτε θεωρούμε δεδομένα ενώ δεν είναι.

Ε, λοιπόν, εγώ δεν θέλω να ξεχάσω το 2020. Θέλω να το θυμάμαι, για να μου υπενθυμίζει πάντοτε ποια είναι αυτά που αξίζουν στη ζωή μου. Άλλωστε, αυτή η χρονιά μου χάρισε και πολλές όμορφες στιγμές που θα μείνουν χαραγμένες στη μνήμη και στην καρδιά μου.

Μη ξεχάσεις το 2020, να θυμάσαι τα όμορφα, να πάρεις μαθήματα από τα δύσκολα, να προχωρήσεις!

2021 καλωσόρισες!

Καλή Χρονιά σε όλους, με υγεία, αγάπη, θετική σκέψη και πολλά χαμόγελα!

Happy New Year 2021

Leave a comment